ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی کارن پانل

ساندویچ پانل سقفی: در جوامع امروزی اکثر مهندسان و پیمانکاران در تلاش اند تا از مصالح مستحکم و عایق بندی شده، برای ساخت و سازهای صنعتی یا ساختمان های شهری استفاده  کنند. ساندویچ پانل از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی است که محبوبیت زیادی در بین مدیران پروژه دارد. از این رو می توانید قیمت ساندویچ پانل سقفی در تهران، ساندویچ پانل سقفی مشهد و ساندویچ پانل سقفی شیراز را از مشاوران دریافت نمایید.

همانطور که در مطلب مربوط به قبلا اشاره کردیم، ساندویچ پانل جزو با ارزش ترین مصالح ساختمانی شناخته شده است به حدی که مصالح سنتی امروزه جایگاه خود را به ساندویچ پانل ها داده اند.

اما به طور کل می توان گفت که این محصول در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در بازار طراحی و تولید می شود. هر یک از آنها ویژگی های خاص به خود را دارند و شامل انواع مختلفی می شوند.

در این مقاله به طور جداگانه به بررسی پانل سقفی و مزایای آن می پردازیم.

ساندویچ پانل سقفی کارن پانل

ساندویچ پانل سقفی کارن پانل

لایه های تشکیل دهنده پانل سقفی

پانل سقفی با ضخامت ۲ الی ۱۰ سانتی متر از ۳ لایه تشکیل شده است. ۲ ورق به عنوان روکش و ۱ هسته میانی که از (فوم یا عایق) تشکیل شده  و فضای بین ورقها را پر میکند.

در پانل سقفی ورقه های بکار برده شده از جنس گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک هستند وعموماً در لایه میانی آن ها، فوم پلی یورتان تزریق می کنند. در نهایت پانل سقفی به صورت  ۱ رو یا ۲ رو با ورق های ذکر شده تولید می شود.

شرکت کارن پنل از ورقه های گالوانیزه  و آلومینیوم برای ساخت ساندویچ پانل ها استفاده می کند که از مرغوبیت مناسبی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که بدانید ورقه های آلوزینک از مواد وارداتی چینی می باشند و نسبت به ورقه های آلومینیوم و گالوانیزه دارای درجه کیفیت پایین تری می باشند.

لایه های تشکیل دهنده پانل سقفی

لایه های تشکیل دهنده پانل سقفی

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی معمولا به صورت دو طرف ورق، یک رو ورق و یک رو فویل، یک سمت ورق و یک سمت نایلون، یک سمت ورق و یک سمت کاغذ تولید می شوند.

اندازه محصول تولید شده دارای عرض استاندارد ۱.۰۸ متر است که ۷ سانتی متر آن برای اورلپ است. (اورلپ به قسمت همپوشانی با پانل های کناری می گویند.)

ورقه های ساندویچ پنل سقفی به صورت سینوسی یا کرکره ای، شادولاین، و طرح ذوزنقه ای  تولید می شود. با توجه به نوع کاربری، ساندویچ پانل ها از ضخامت های متفاوتی تولید می شوند.

تمامی این محصولات در برابر رشد گیاهان و قارچ ها مقاوم هستند و از ضریب هدایتی حرارتی پایینی برخوردار هستند.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

• پوشش سقف ساختمان ها و هم چنین منازل ویلایی
• پوشش سقف سوله های صنعتی و انبارها
• پوشش سقف  کانتینرها
• پوشش سقف کانکس های ثابت و متحرک
• پوشش سقف سیلو
• پوشش سقف مجموعه های ورزشی

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

 

مزایای ساندویچ پانل سقفی چیست؟

این محصولات از سه لایه تشکیل شده اند که در بین لایه درونی و بیرونی، یک لایه عایق قرار دارد که بسته به جنس عایق استفاده شده ویژگی های آن ها نیز متفاوت می شود.

ورقه های تشکیل دهنده ساندویچ پنل سقفی با وجود حجم کمی که دارند، از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل استحکام بالا، این پانل ها در ساخت و ساز های صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند.
معمولا اکثر ساندویچ پانل های سقفی عایق صدا، حرارت، سرما هستند. امروزه عایق بودن مصالح ساختمانی یک مزیت بزرگ در ایمنی و پایداری سازه ها به شمار می آید.

معمولا بسیاری از مصالح مورد استفاده، در گذر زمان تغییر شکل می دهند یا دچار فرسایش می شود این فرسایش نتیجه واکنش نشان دادن مواد شیمیایی با مصالح است، اما ساندویچ پانل های سقفی در گذر زمان مقاوم هستند.

مقاومت شیمیایی و بیولوژیکی این مصالح موجب شده است تا ابعاد آن ها هیچ گونه تغییری نکند.
وزن سبک این محصولات حمل و نقل آنها را راحت تر کرده است و نصب آسان این پانل ها در سرعت اجرا، نقش مستقیم دارد. 

معمولا مصالح ساختمانی وزن سنگینی دارند و به راحتی قابل جا‌ به جایی نیستند. نصب و اجرای ساندویچ پانل به صورت آسان و سریع سبب شده است تا پیشرفت پروژه سریع تر صورت پذیرد و هزینه های جانبی مقدار چشمگیری کاهش پیدا کند.

پانل سقفی به دلیل اینکه به عنوان سقف بر روی سازه ها قرار می گیرد باید عایق رطوبت باشد تا در برابر تغییر آب و هوا مقاوم باشد.

مزایای ساندویچ پانل سقفی

مزایای ساندویچ پانل سقفی

فروش ساندویچ پانل سقفی در کارن پانل

اکثر افراد با توجه به درک مزایای پانل های سقفی به دنبال مراکزی هستند که فروش ساندویچ پانل سقفی با کیفیت را انجام داده و بتوانند با اطمینان خاطر خرید ساندویچ پانل سقفی خود را به تعداد نا محدود از این مراکز انجام دهند. همچنین در کنار کیفیت مطلوب قیمت مناسب نیز مد نظر چنین افرادی می باشد.

از شرکت های با سابقه در زمینه تولید و فروش ساندویچ پانل سقفی می توان به شرکت کارن پنل اشاره کرد. این شرکت بیش از یک دهه است که اقدام به تولید و فروش انواع پانل سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف در سراسر کشور کرده است. از همین رو با عرضه محصولات با کیفیت توانسته است به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل گردد.

فروش ساندویچ پانل سقفی در کارن پنل به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. بدین صورت که در فروش غیر مستقیم شما می توانید برابر با قیمت کارخانه از طریق وب سایت معتبر این شرکت یا شماره های تماس درج شده در سایت پنل های سقفی خود را در طرح های و رنگ های مختلف به تعداد مد نظر خریداری کنید.

در فروش مسقیم شما می توانید به درب کارخانه یا نمایندگی های فعال این شرکت مراجعه کرده و با بررسی و مشاهده نزدیک پانل ها از نزدیک محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

فروش ساندویچ پانل سقفی

فروش ساندویچ پانل سقفی

هزینه ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی به صورت متر مربع به فروش می رسند و قیمت برآورد شده و توسط کارخانه های تولیدی اعلام می شود. کارفرمایان پروژه ها معمولا در متراژ بالا پانل های سقفی را خریداری می کنند از این رو برآورد قیمت ها برای خرید برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

پنل سقفی دارای انواع متفاوتی می باشد که بنا به انتخاب شما در خصوص هر یک از آن ها می توان قیمت های متفاوتی را در اختیار داشت. برای مثال قیمت پانل سقفی اتاق تمیز با هزینه ساندویچ پانل سقفی سردخانه ای و یا دیگر انواع آن متفاوت می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت پایین نمی تواند تضمین کننده ی کیفیت بالا باشد. به خصوص اگر ساندویچ پانل ها به صورت غیر تخصصی نصب و اجرا شده باشند، در نتیجه آسیب هایی به این مصالح وارد می شود که کاربری آن را مختل می نماید و نمی توان کیفیت مناسبی را در اختیار داشت.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی در شرکت کارن پنل به نسبت دیگر شرکت ها مقرون به صرفه تر بوده و شما می توانید با مقایسه قیمت ها به صحت ان امر دست پیدا کنید.

لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی

پانل سقفی نوع عایق ضخامت عایق نوع ورق ضخامت ورق دانسیته
۱ پلی یورتان ۴ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۴۰±۲
۲ پلی یورتان ۵ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۴۰±۲
۳ پلی یورتان ۶ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۴۰±۲
۴ پلی یورتان ۸ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۴۰±۲
۵ پشم سنگ ۵ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۱۰۰
۶ پشم سنگ ۷٫۵ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۱۰۰
۷ پشم سنگ ۱۰ سانتی گالوانیزه/آلومینیوم/آلوزینک ۰٫۵ ۰٫۵ ۱۰۰
  • برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با ما در ارتباط باشید.
  • نکته: تمامی انواع ساندویچ پانل های استاندارد تولید شده، در عرض ۱ متر و طول دلخواه طراحی می شوند.

به دلیل نوسانات بازار، قیمت ثابت و دقیقی برای ساندویچ پانل سقفی در دسترس نیست، برای اطلاع از آخرین لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع  و هم چنین قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی، با دفتر مرکزی شرکت کارن پانل، باشماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱  تماس حاصل فرمایید.

هم چنین شما می توانید برای خرید اینترنتی ساندویچ پانل از طریق سایت کارن پنل اقدام نمایید و از مشاوره ی کارشناسان بهره مند شوید.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل سقفی

 

 


سوالات متدوال در خصوص ساندویچ پانل سقفی

 

۱-قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی در تهران چقدر ست؟

قیمت ساندویچ پنل سقفی با توجه به مصالح استفاده شده در روند تولید متفاوت خواهد بود. از این رو استفاده از عایق پلی یورتان یا پلی استایرن و هم چنین لایه های آلومینیومی یا گالوانیزه در قیمت گذاری و نحوه کارکرد آن ها تاثیر گذار خواهد بود. برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی در تهران با مشاورین کارن پنل در ارتباط باشید.

۲-آیا قیمت پانل سقفی پلی یورتان با پانل سقفی pvc متفاوت است؟

ساندویچ پانل های سقفی در انواع مختلفی از فوم های عایق در بازار عرضه می شوند. از مهم ترین آن ها می توان به ساندویچ پانلی اشاره کرد که عایق میانی آن از جنس پلی یورتان می باشد. پانل سقفی pvc جنسی متفاوت تر از پانل سقفی پلی یورتان یا پانل سقفی پلی استایرن دارد که هر یک درجه مقاومت آن ها در برابر حرارت و صوت متفاوت از دیگری است. از این رو هزینه پانل سقفی با توجه به انواع عایق های استفاده شده تفاوت دارد.

۳-ساندویچ پانل سقفی مشهد را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت های تولیدی بسیاری وجود دارند که به ارائه ساندویچ پانل در شهرهای مختلف می پردازند. تیم متخصص کارن پنل نیز با سال ها تجربه به ارائه انواع با کیفیت ترین ساندویچ پانل های سقفی و دیواری می پردازند. با توجه به درخواست مشتری امکان ارسال در تهران و شهرستان خصوصا مشهد نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران کارن پانل از طریق شماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱ در تماس باشید.

ساندویچ پانل سقفی چه کاربردی دارد؟

از کاربردهای آن می توان به پوشش سقف ساختمان، منازل ویلایی، سوله های صنعتی و انبارها، کانتینرها ، کانکس های ثابت و متحرک، سقف سیلو، مجموعه های ورزشی و… اشاره کرد.

ساندویچ های پانل سقفی چه مزایایی دارند؟

عایق صوتی، حرارتی و سرما هستند. استحکام بسیار بالایی دارند. دچار فرسایش نمی شوند و وزن سبک آنها باعث شده است به آسانی و در مدت زمان کوتاهی نصب شوند.

فروش ساندویچ پانل سقفی به چه صورت است؟

در فروش غیر مستقیم شما می توانید برابر با قیمت کارخانه از طریق وب سایت معتبر این شرکت یا شماره های تماس درج شده در سایت پنل های سقفی خود را خریداری کنید.
در فروش مستقیم باید به درب کارخانه یا نمایندگی های فعال این شرکت مراجعه کرده و با بررسی و مشاهده نزدیک پانل ها از نزدیک محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ساندویچ پانل سقفی از چه لایه هایی تشکیل می شود؟

در پانل سقفی ورقه های بکار برده شده از جنس گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک هستند وعموماً در لایه میانی آن ها، فوم پلی یورتان تزریق می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.