اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل

اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل : ساندویچ پانل دارای مزایای زیادی است به طوری که امروزه در اغلب موارد برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل بکار می رود. از جمله مزایای این مصالح ساختمانی پرکاربرد می توان به سرعت در اجرا، مقرون به صرفه بودن، وزن سبک، قابلیت ضد زلزله، اجرا در تمام فصول سال، قابلیت استفاده برای دفاتر اداری بزرگ، پروژه های عمرانی و پلان های معماری اشاره کرد.

اجرای سوله و سالن صنعتی با ساندویچ پانل

برای ساخت دیوارهای سوله های صنعتی و همچنین کارخانه های تولیدی و برای انبارهای بزرگ می توان از ساندویچ پانل استفاده کرد. ساندویچ پانل کارن دارای انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی است و برای تولید انواع ساندویچ پانل از ماشین آلات پیشرفته اروپایی استفاده می‌شود تا کیفیت آن بسیار مطلوب باشد، ساندویچ پانل های ارائه شده در این سایت دارای گواهینامه استاندارد هستند که استفاده از آن در اجرای سالن های صنعتی دارای مزایای بسیار زیاد خواهد بود.

ساندویچ پانل های ارائه شده در این سایت از نظر کیفیت ورقی که در آنها به کار رفته و همچنین عایق و رنگ با نمونه های خارجی رقابت می کند. برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل بر اساس کیفیت آب و هوای منطقه از انواع ساندویچ پانل استفاده می‌شود. ساندویچ پانل برای سقف یا دیوار ها و جاهای دیگر سالن های صنعتی به کار برده می شود.

ضخامت مدل های به کار رفته بین ۴ تا ۱۰ سانتیمتر خواهد بود. از دیگر کاربردهای ساندویچ پانل می‌توان به سردخانه ها به علت عایق بندی مناسب آنها، کانتینرهای چند لایه، واحدهای امداد نجات، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، سقف های کاذب و انواع کانکس ها اشاره کرد که برای هوای شرجی گزینه بسیار خوبی هستند. اگر قصد خرید ساندویچ‌ پنل از سایت کارن پنل را دارید برای مشاوره قیمت ساندویچ پانل و شرایط اجرای ساندویچ پانل توسط تیم متخصص می توانید با همکاران ما در بخش فروش سایت با شماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱ تماس برقرار کنید.

همچنین بخوانید: سبک سازی ساختمان با ساندویچ پانل

اجرای سوله و سالن صنعتی با ساندویچ پانل

انواع ورقه های ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک ساختار مرکب سبک می باشد که در دو طرف آن دو لایه وجود دارد. در لایه وسط نیز از یک عایق استفاده شده است. ماده هایی که در وسط ساندویچ پانل به کار برده می شود، لازم است که نرم و سبک بوده و در آن از خواص فیزیکی خاصی استفاده شده باشد.

ساندویچ پانل ها دارای دو گروه ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری هستند و بهترین جایگزین برای دیوارها و تیغه های آجری و سفالی خواهند بود. تولید انواع ساندویچ پانل در نمونه های ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل سردخانه ای و ساندویچ پانل پشم سنگ،ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل کلین روم و… صورت می گیرد.

در ساندویچ از دو رو ورق استفاده می شود که در انواع مختلفی چون ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک وجود دارند و هر یک قیمت و کارکرد خاص خود را دارند. با در نظر گرفتن تنوعی که پانل ها دارند هنگام استفاده از قالب لازم است دقت کنید که ورق دارای تاثیر گذاری در کیفیت و طول عمر باشد.

بهترین ساندویچ پانل سقفی

از جمله بهترین نمونه های صنعتی که برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل تهران برای پوشش سقف می توان از آن استفاده کرد، ساندویچ پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین است. ساندویچ پانل های سقفی دارای یک خط منحصر به فرد در رول فرم پانل سقفی بسیار سودمند بوده و به همین علت می تواند بهترین نمونه آب بندی و زیبایی سطح کار در زمان اورلپ کردن دو پانل سقفی بر روی یکدیگر را فراهم کند.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

اجرای سالن های صنعتی با بهترین ساندویچ پانل سقفی

نصب و اجرای ساندویچ پانل

یکی از بخش‌های بسیار مهم در پوشش دهی دیوارها و سقف سالن های صنعتی که باید به آنها اشاره کرد، نصب  و اجرای ساندویچ پانل می باشد. نصب ساندویچ پانل باید توسط نیروهای متخصص و وارد انجام شود.

برای سالن های صنعتی می توان از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در کنار فلاشینگ های آنها استفاده کرد. ورق و فوم عایق دو بخش اصلی در ساندویچ پانل به شمار می آیند. در صورتی که اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل را می خواهید انجام دهید، بهتر است برای عملیات نصب از نصابان متخصص استفاده کنید. چون این کار بسیار حساس و دارای اهمیت می باشد.

اجرای ساندویچ پانل برای دیوارهای سالن های صنعتی، سالن های مرغداری، سردخانه های صنعتی، ساختمان های پیش ساخته، کانکس ها و غیره لازم است که با تضمین کیفیت انجام شود. زیرا در آن ها آب بندی و هوابندی یک موضوع بسیار مهم می باشد که باید با دقت صورت گیرد.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دیواری تحویل روز

اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل کارن

ساندویچ پانل کارن از بهترین نمونه‌های ساندویچ‌ پانل است که می‌توان برای سالن های صنعتی از آن استفاده کرد. این گروه از نیروهای متخصص و متعهد تشکیل شده است تا صاحبان صنعت در زمینه ساندویچ پانل دغدغه ای نداشته باشند. این کار با افزایش کیفیت و سرعت بالایی انجام می شود تا ساخت کارخانه جات با کیفیت عالی صورت گیرد.

این شرکت سازنده ساندویچ پانل در زمینه‌ی ساخت سالن های صنعتی و انواع کانکس صنعتی و دفتری و کانکس ویلایی و خوابگاهی تلاش می‌کند و با کیفیت بسیار خوبی که ارائه می دهد موجب شده تا رضایت مشتریان در این زمینه ایجاد شود. از دیگر ویژگی های ساندویچ پنل کارن می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. در صورتی که برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل می‌خواهید اقدام کنید، برای مشاوره با کارشناسان این سایت از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

همچنین بخوانید: فروش ساندویچ پانل سوله ای

اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل کارن

ساندویچ پانل جهت اجرای سالن های صنعتی کاربرد دارد؟

برای ساخت دیوارهای سوله صنعتی و کارخانه های تولیدی و برای انبارهای بزرگ می توان از ساندویچ پانل استفاده کرد. ساندویچ پانل کارن دارای انواع مختلف دیواری و سقفی است و برای تولید انواع ساندویچ پانل از ماشین آلات پیشرفته اروپایی استفاده می‌شود تا کیفیت آن بسیار مطلوب باشد.

چند نوع ورق ساندویچ پانل داریم؟

در ساندویچ از دو رو ورق استفاده می شود که در انواع مختلفی چون ورق گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک وجود دارند.

بهترین نوع ساندویچ پانل سقفی چیست؟

بهترین نمونه صنعتی که برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل برای پوشش سقف می توان از آن استفاده کرد، ساندویچ پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین است. ساندویچ پانل های سقفی دارای یک خط منحصر به فرد در رول فرم پانل سقفی بسیار سودمند بوده و به همین علت می توانند بهترین نمونه آب بندی و زیبایی سطح کار باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.