ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، نسل جدیدی از مواد و مصالح ساختمانی طراحی و تولید شده است که برای ساخت انواع سازه با سرعت و مقاومت بالا کاربرد دارند. ساندویچ پانل سقفی یکی از پرکاربردترین اجزای ساختمانی به شمار می آید که به صورت مستقیم بر روی آهن یا فولاد سقف سازه ها قرار می گیرد. در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدی در زمینه طراحی پانل ساندویچ سقفی مشغول فعالیت می باشند؛ بنابراین اگر به دنبال مسقف کردن سازه با این پانل های سقفی هستید، توصیه می کنیم به مراکز معتبر عرضه و فروش این محصول مراجعه کنید. در سایت کارن پنل تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با ثبت سفارش خرید ساندویچ پانل سقفی تحویل روز در اختیارتان قرار دهیم؛ پس توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ساختار ساندویچ پانل سقفی از سه لایه تشکیل شده که توسط مواد عایق پوشیده شده اند و به وسیله پیچ در کنار یکدیگر به اسکلت سقف سازه متصل می شوند.

ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

ساندویچ پانل سقفی و اجزای تشکیل دهنده آن

ساندویچ پانل سقفی به منظور مسقف نمودن انواع سازه ها از قبیل ساختمان، کانکس، استادیوم، ورزشگاه و … مورد استفاده قرار می گیرد. این پانل ها از ساختار لایه ای تشکیل شده اند که کاملا با مواد عایق پوشانده شده اند و در طرح ها و رنگ های متنوع توسط شرکت های تولیدی طراحی و به بازار عرضه می شوند. مواد اصلی تشکیل دهنده این پانل ها به شرح زیر می باشند:

  • ورق آلوزینگ
  • ورق گالوانیزه
  • ورق آلومینیومی

این ورقه ها در انواع متفاوتی هستند که می توانند در لایه بیرونی و درونی مورد استفاده قرار گیرند. در لایه میانی از فوم عایقی استفاده می شود که در مدل های فوم پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ موجود می باشند که هر یک ویژگی ها، کاربرد و قیمت متفاوتی از دیگری خواهد داشت.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پشم سنگ

مزایای ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

آشنایی با انواع پانل ساندویچ سقفی

بسیاری از شرکت های تولیدی در زمینه طراحی و ساخت انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری مشغول فعالیت هستند و با توجه به طرح و رنگ گوناگون، از نظر زیبا شناختی توسط بسیاری از معماران و سازندگان مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی انواع پانل ساندویچ سقفی به شرح زیر هستند:

۱- پانل ساندویچ سقفی سه گام

این نوع پانل سقفی در محل اتصال دارای گام های ذوزنقه ای شکل می باشد که در قسمت کام و زبانه با یکدیگر همپوشانی دارند. ساندویچ پانل سقفی سه گام دارای سه گام ذوزنقه ای می باشد که از مقاومت و آب بندی مناسبی برخوردار است. عرض کام و زبانه این نوع پانل، ۱۰۸ سانتی متر می باشد و عرض مفید آن ۱۰۰ سانتی متر است.

۲- پانل ساندویچ سقفی پنج گام

این نوع پانل سقفی از پنج گام ذوزنقه ای تشکیل شده است که عرض مفید آن ۱ متر و عرض غیر مفید آن ۱۰۸ سانتی متر می باشد. ساندویچ پانل سقفی پنج گام در برابر آب، نور خورشید و .. مقاوم بوده و به منظور پوشش سازه های مختلف از آن استفاده می شود.

بنابراین اگر به دنبال مسقف کردن سازه هستید، بسیاری از شرکت های تولیدی از قبیل کارن پنل این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده اند تا به ثبت سفارش خرید ساندویچ پانل سقفی تحویل روز اقدام نمایند.

پانل ساندویچ سقفی پنج گام

ویژگی ها و خصوصیات پانل ساندویچ سقفی

ساندویچ پانل سقفی به صورت شادولاین با طرح ذوزنقه طراحی و ساخته می شود که از ورق آلوزیک با جنس روی یا آلومینیوم به ضخامت ۵ الی ۷ میلیمتر ساخته شده است که برای آب بندی کردن سقف به کار می رود. از خصوصیات پانل های سقفی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و اجرای ساندویچ پانل به صورت سریع و آسان
  • حمل و نقل راحت
  • مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش، آب و …
  • کاربرد در انواع سازه های صنعتی و پیش ساخته (انبار، سوله، ساختمان، ورزشگاه و …)
  • هزینه مقرون به صرفه
  • طرح و رنگ متنوع
  • قابلیت شستشو
  • وزن سبک
  • و …

ویژگی ها و خصوصیات پانل ساندویچ سقفی تحویل روز

قیمت خرید پانل ساندویچ سقفی

قیمت ساندویچ پانل تحت تاثیر فاکتورهای مختلف توسط شرکت های تولیدی تعیین و به بازار عرضه می شود. شرکت کارن پنل یکی از فعالان در زمینه طراحی و تولید انواع ساندویچ پانل محسوب می شود که از لحاظ کاربرد، ویژگی و روش نصب با یکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی قیمت خرید ساندویچ پانل سقفی (هر مترمربع) در بازار تحت تاثیر عوامل زیر مشخص می شود:

  • نوع مواد و مصالح مصرفی
  • نوع پانل تولیدی بر حسب شرایط منطقه
  • ابعاد ساندویچ پنل سقفی
  • نوسانات نرخ ارز
  • شیوه نصب پانل سقفی
  • و …

سفارش خرید ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

امروزه از ساندویچ پانل سقفی با توجه به خصوصیات، تنوع در طرح و رنگ و … در بسیاری از سازه ها استفاده می شود. شرکت هایی چون کارن پنل به عنوان مجری تولید و عرضه انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی شناخته می شود که این امکان را برای مشتریان پانل فراهم کرده تا با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کنند و از قیمت روز ساندویچ پانل تهران آگاهی کسب نمایند. همچنین در صورت نیاز، می توانند به ثبت سفارش خرید محصول به صورت تحویل روز اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی تحویل روز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.