ساندویچ پانل تهران

ساندویچ پانل تهران گروه صنعتی کارن پانل

ساندویچ پانل تهران ، یک انقلاب در صنعت ساخت و ساز در چند دهه گذشته به شمار می رود. در واقع ساندویچ پانل ها از جمله بهترین مصالح در ساخت سازه ها هستند که کاربردهای متفاوتی همچون عایق بندی و برای مقاوم سازی به کار می روند. ساندویچ پانل جایگزین بتن در صنعت ساختمان سازی است و مزیت آن نسبت به بتن در سبک بودن آن است از این رو مورد استقبال بسیاری از افراد در صنعت ساختمان سازی از جمله مدیران پروژه ها قرار گرفته است.

شرکت کارن پنل در لیست تولیدکنندگان ساندویچ پانل تهران به چشم می خورد که از برترین فروشندگان ساندویچ پانل به حساب می آید و به ارائه با کیفیت ترین محصولات صنعتی ساختمان سازی می پردازد.

انواع ساندویچ پانل

به طور کلی می توان بیان داشت که ساندویچ پانل ها در دو نوع زیر ارائه می شوند:

۱- ساندویچ پانل سقفی که با مراجعه به صفحه آن و اطلاعات به روز موجود در آن می توانید موارد مورد نیاز خود را تمام و کمال مطالعه نمایید.

۲- ساندویچ پانل دیواری

هر کدام از این مصالح از انواع دیگری نیز برخوردار هستند در ساندویچ پانل ها از موادی مثل پشم شیشه، پلی یورتان و پلی استایرن استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران با مشاوران ما در ارتباط باشید.

انواع ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل پیش ساخته تهران 

ساندویچ پانل ها در واقع سقف و دیواره های پیش ساخته ای می باشند که می توان از آنها استفاده کرد که از نظر سرعت و قیمت مقرون به صرفه هستند. از ساندویچ پانل های پیش ساخته می توان به عنوان دیوار و یا پوشش سقف استفاده کرد و به دلیل اینکه از عایق هایی مثل پشم شیشه در آن ها استفاده می شود برای سازه های تجاری و صنعتی بسیار مناسب هستند.

هم چنین برای سازه های صنعتی استفاده از ساندویچ پانل پیش ساخته بسیار به صرفه و قابل استفاده می باشد که از این میان می توان به قیمت ساندویچ پانل سقف سوله اشاره کرد که از قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا برخوردار می باشد.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها دارای ویژگی ها و مزایای مختلفی هستند که از انواع این ویژگی ها می توان موارد زیر را خاطر نشان کرد:

۱-ساندویچ پانل ها به دلیل وزن سبکی دارند.

۲-در برابر زلزله و فشارها از مقاومت مناسبی برخوردار هستند.

۳- در مقابل پوسیدگی و رشد باکتری مقاوم هستند.

۴- در برابر صدا به عنوان عایق عمل می کنند.

۵- از آن به عنوان عایق حرارتی ساندویچ پانل در ساختمان ها استفاده می شود.

۶- در تمام مناطق و در تمام شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

۷- در کاهش مصرف انرژی نقش دارند.

همچنین بخوانید: مزایای ساندویچ پانل دیواری

مزایای ساندویچ پانل تهران

اجرای ساندویچ پانل تهران

اجرای یک سازه می بایست از استحکام و مقاومت برخوردار باشد که ساندویچ پانل این قابلیت را برخوردار است اما قطعا می بایست در آن از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شده باشد.

مرحله اولیه نصب و اجرای ساندویچ پانل مرحله پروفیل کشی است که در آن زیرسازی انجام میگیرد در مرحله زیرسازی از پروفیل فولادی یا نبشی استفاده می شود که در آن مصالح بسته به وزنی که می بایست تحمل کند انتخاب می شوند. نصاب در این مرحله پروفیل ها را با جوشکاری به یکدیگر متصل می کند.

اگر نصب ساندویچ پانل دیواری انجام شود و در دیوار از پنجره استفاده شده باشد ساندویچ پانل برش داده خواهد شد.

قیمت ساندویچ پانل تهران

قبل از خرید حتما یکی از دغدغه های شما قیمت ساندویچ پانل است باید بگوییم که قیمت ساندویچ پانل به مواردی همچون: ابعاد سازه، مواد مصرفی و مواد سازنده بستگی دارد و اینکه ساندویچ پانل شما از نوع سقفی و انواع آن است یا ساندویچ پانل دیواری است متفاوت خواهد بود چرا که در این دو نوع نحوه نصب ساندویچ پانل و اجرای ساندویچ پانل هم متفاوت خواهند بود.

ساندویچ پانل ها را در سازه ها استفاده میکنند از این رو چون ابعاد مورد نظر اغلب متراژ زیادی است، قاعدتا هزینه ساندویچ پانل هم از عوامل تاثیرگذار در انتخاب شرکت ارائه کننده ساندویچ پانل خواهد بود. البته که قیمت ساندویچ پانل بسته به نرخ ارز ارائه می شود، از این رو برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران و دیگر انواع ساندویچ پانل مانند ساندویچ پانل xps و EPS می توانید با کارشناسان ما در کارن پانل تماس بگیرید.

بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ساندویچ پانل تهران را از ما بخواهید.

گروه صنعتی کارن پانل از جمله شرکت های تولید کننده انواع ساندویچ پانل تهران است که کالای مرغوب، با کیفیت و با استانداردهای جهانی عرضه می کند. برای سفارش ساندویچ پانل و یا اطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل تهران با ما تماس بگیرید. ۷۲۴۵۴ – ۰۲۱

ساندویچ پانل تهران

 

سوالات متداول در خصوص ساندویچ پانل تهران

۱-قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در تهران چقدر است؟

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با نوع دیواری آن متفاوت می باشد. به علاوه نوع مصالح استفاده شده به عنوان هسته عایق میانی و همچنین ورقه های لایه درونی و بیرونی نیز در قیمت گذاری ساندویچ پانل تاثیر گذار است. برای اطلاع از به روز ترین قیمت ها با مشاورین کارن پنل در ارتباط باشید.

۲-ساندویچ پانل آماده نو و ساندویچ پانل دست دوم چه تفاوتی دارند؟

استفاده از ساندویچ پانل های نو بسیار به صرفه تر از ساندویچ پانل دست دوم است و دلیل این امر تفاوت در سلامت محصول و طول عمر سازه می باشد. در صورتی که نقصی در ساندویچ پانل دست دوم وجود داشته باشد می تواند هزینه های جانبی بیشتری را بر پروژه متحمل می سازد.

۳-بهترین تولید کننده ساندویچ پانل تبریز و تهران کدام است؟

تولیدکننده های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که از جمله معتبرترین و با تجربه ترین شرکت ها می توان به تیم صنعتی کارن پنل اشاره کرد. کارن پنل با سال ها تجربه به ارائه انواع با کیفیت ترین و مرغوب ترین ساندویچ پانل ها می پردازد و رضایت مشتریان را در اولویت کار خود ارجح می داند.

4- ساندویچ پانل مشهد و ساندویچ پانل شیراز را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید و اجرای ساندویچ پانل شما می توانید از شرکت های تولید کننده در شهرستان خود اقدام کنید. اما در این مسیر شرکت کارن پنل به تولید و عرضه انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری در تهران و شهرستان ها می پردازد که با خیالی آسوده می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید و در شهر خود تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین کارن پنل از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل در تهران چه کاربردی دارد؟

ساندویچ پانل ها از جمله بهترین مصالح در ساخت سازه ها هستند که کاربردهای متفاوتی همچون عایق بندی و برای مقاوم سازی به کار می روند.

چند نوع ساندویچ پانل داریم؟

2 نوع : ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری
هر کدام از این مصالح از انواع دیگری نیز برخوردار هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.