قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران

ساندویچ پانل سقفی یکی از تجهیزات پرطرفدار و مورد استفاده در پروژه های ساختمانی بوده و یک جایگزین مناسب برای مصالح سنگین مانند آجر و سیمان به شمار می آید. ساندویچ پانل به دلیل برخورداری از بافت و ساختار منسجم در برابر تغییرات محیطی مقاوم بوده و در تخریب های ساختمانی کمترین خسارت را ایجاد می نماید. ساندویچ پانل سقفی از انواع پرمصرف این ساز بوده و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به کاربردها و قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران خواهیم پرداخت.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل ها سازه هایی محکم، سبک و چند لایه بوده در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از سازه دارای خاصیت مکانیکی و فیزیکی ویژه است و در حالت کلی به دو شکل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در بازار تاسیسات و تجهیزات ساختمانی موجود می باشد. ساندویچ پانل ها، وزن کمی داشته و از نصب آسانی برخوردار هستند.

این نوع سازه، مقرون به صرفه، عایق بسیار مناسب برای انرژی و کاهش هزینه های ساخت و ساز به شمار می آید. از ورقه های این سازه در جنس و ضخامت های مختلف به منظور ساخت و ساز در موارد خاصی استفاده شده و مرتفع کننده بسیاری از پروژه ها و تاسیسات ضروری و اورژانسی به شمار می آید.

قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران

ساختار ساندویچ پانل

این نوع از سازه های سبک وزن به دلیل ساختار فشرده این نام را به خود اختصاص داده و در حالت کلی از سه لایه تشکیل می شود. لایه اول و سوم این سازه معمولاً فولادی و لایه میانی آن از ترکیبات عایق مانند پشم سنگ پشم شیشه و پلی اورتان فراوری گردیده است. لایه عایق مانند ترکیبات داخل ساندویچ پانل درمیان ورقه های فولادی محصور شده و ترکیبی نرم و انعطاف پذیر ایجاد نموده است. قابل ذکر است که برخی از مدل های مدرن و پیشرفته تر این سازه، در انواع سقفی و دیواری آن از لایه های بیشتر با تعداد پنج لایه طراحی و تولید شده و قابلیت استحکام بسیار زیادتری خواهند داشت.(تصویر۲)

کاربرد مختلف ساندویچ پانل تهران

ساندویچ پانل به دو شکل سقفی و دیواری در تاسیس درمانگاه و بیمارستان های صحرایی، سردخانه های بزرگ سیار و ثابت؛ اردوگاه سیار، سوله ها، کانتینرها و مکان های موقت در شرایط بحرانی در ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

طراحی و ساخت ساندویچ پانل بسیاری از مشکلات مربوط به ساخت و سازهای طولانی مدت و پرهزینه در موارد بحرانی و اضطراری را مرتفع نموده و توانست علاوه بر حفظ کیفیت سازه، سرعت عمل ساخت و ساز را نیز به بهترین نحو ممکن افزایش دهد.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی در طراحی و ساخت سقف در موارد ذکر شده مورد استفاده قرار گرفته و دارای ضخامت های مختلف با ورقه های نگهدارنده در جنس های متفاوت هستند. به شکل کلی ورقه های نگهدارنده در لایه اول و سوم این سازه از ورقه های آلومینیومی با قدرت انعطاف پذیری و قابلیت خمیدگی، ورقه های گالوانیزه با خاصیت ضد خورندگی و ورقه های آهنی و الوزینک تشکیل یافته و بسته به شرایط منطقه منطقه مورد نظر در اجرای پروژه تاسیساتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

لایه میانی و یا همان بخش داخلی این سازه در حالت مرغوب از فوم های پلی اورتان بوده که نسبت به سایر ترکیبات عایقی از مزایایی مانند استحکام بالا، قابلیت رنگ پذیری ضد احتراق برخوردار می باشد.

به دلیل کاربرد اصلی ساندویچ پانل سقفی در قسمت تاسیسات مقاومت در برابر نفوذ آب، تابش مستقیم نور خورشید و بسیاری از عوامل محیطی اهمیت فراوانی داشته و در ضخامتهای ۲ تا ۲۰ سانتیمتر تهیه و به بازار عرضه می گردند. قابل ذکر است ساندویچ پانل سقفی در اندازه های سفارشی نیز تولید گردیده در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران

ویژگی ساندویچ پانل سقفی تهران

  • قدرت ماندگاری و طول عمر بالا
  • قابلیت حمل و نقل آسان
  • تحمل بسیار زیاد در برابر فشارهای خارجی
  • مقاومت در برابر آتش ترکیبات شیمیایی و رطوبت
  • عایق دربرابر گرما، سرما و صداهای شدید

یکی از ویژگی ها و تفاوت های بسیاری مهم و قابل توجه در ساندویچ پانل سقفی، طراحی متمایز آن ها در برابر ورود و نفوذ آب از سقف به داخل سازه می باشد که با استفاده از دانش مهندسی عمران و سازه طراحی و تولید شده است.

قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران

امروزه شرکت های متفاوتی به طراحی و تولید انواع ساندویچ پانل های کاربردی در ضخامت های مختلف با کاربردهای تخصصی پرداخته اند. هر یک از انواع آنها دارای به صورت متفاوتی قیمت گذاری می شوند زیرا در ساخت آنها از مواد و مصالح متفاوت استفاده خواهد شد. از این رو قیمت ساندویچ پانل را می توانید به صورت به روز از کارشناسان کارن از طریق صفحه تماس با ما دریافت نمایید.

برخی دیگر نیز به استفاده نوع ساندویچ پانل دست دوم می پردازند، توصیه می شود در خصوص استفاده از این سازه ها مراقب تغییر شکل، آسیب های داخلی و بسیاری از مشکلات احتمالی دیگر بوده و جوانب احتیاط را مد نظر قرار دهید.

ساندویچ پانل های موجود در بازار بسته به عوامل بسیار زیادی از رنج قیمت های متفاوت برخوردار هستند. قیمت این سازه به عواملی مانند ضخامت ورق های روکش، جنس ورق های نگهدارنده، چگالی و ضخامت فوم مورد استفاده در لایه میانی به عنوان عایق سازه خواهد داشت.

کیفیت و اعتبار برند تولید کننده این سازه تاثیر فراوانی بر بازه قیمت ها داشته و به شکل کلی ساندویچ پانل هایی با ساختار ورق های گالوانیزه به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند.

شرکت کارن پنل ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل تهران

کارن پنل یکی از شرکت های خدمات دهنده در زمینه فروش انواع ساندویچ پانل تهران در مدل های سقفی و دیواری می باشد. این شرکت تمامی محصولات خود را در کیفیت بالا به مشتریان ارائه نموده و توصیه می شود جهت اطلاع از قیمت تمامی محصولات این شرکت، از جمله ساندویچ پانل های سقفی به سایت رسمی کارن پانل مراجعه نموده و یا با مشاوران واحد فروش در کارن پانل در ارتباط باشید.

قیمت ساندویچ پانل سقفی تهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.