ساندویچ پانل-ساندویچ پانل دکوراتیو

یکی از راهکار هایی که برای زیبا سازی سازه ها استفاده می کنند، نصب ساندویچ پانل دکوراتیو است. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع ساندویچ پانل در زیباسازی سازه ها و نمای ظاهری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شما هیچ وقت نمی توانید آن ها را در پوشش اصلی سقف یا دیواره ساختمان ها قرار دهید، چرا که ساختار اصلی آن ها مقاومت لازم در برابر فشار را ندارد.

ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

نوع دیگری از ساندویچ پانل دیواری و گاهی اوقات ساندویچ پانل سقفی می باشد که به صورت آماده تهیه شده و نیازی به مصالح و یا ترکیبات جانبی برای ساختمان ندارند. همانند دیگر ساندویچ پانل ها، آن ها از سه لایه تشکیل شده اند و تنها تفاوت آن ها این است که ضخامت آن ها به نسبت ساندویچ پانل های دیگر کمتر بوده و نیز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. اما با این وجود هیچ تاثیری بر روی کیفیت کار به وجود نیامده بلکه دوام و ماندگاری کار نیز افزایش پیدا کرده است. برای افزایش مقاومت و عایق از فوم پلی یورتان در ساندویچ پانل دکوراتیو استفاده کرده اند.

برای اطلاع از انواع ساندویچ پانل تهران که توسط تیم متخصص کارن پنل تولید می شود می توانید با مشاوران ما در کارن با شماره تماس ۷۲۴۵۴-۰۲۱ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل دکوراتیو

مزایای استفاده از ساندویچ پانل دکوراتیو

زیبایی و تنوع طرح و رنگ در ساندویچ پانل دکوراتیو سبب شده تا در تمامی مکان های عمومی و اداری از آن ها استفاده شود. علاوه بر ظاهر زیبای آن دارای مقاومت بالا، ایمنی و ماندگاری هستند که می توانند در برابر فشار و عوامل مخرب طبیعی از خود مقاومت نشان دهند.

قابلیت جدا سازی آن ها این امکان را برای مالکان به وجود آورده تا در صورت تعمیر یا بازسازی ساختمان به راحتی و بدون هیچ گونه تخریبی بتوانند ساندویچ پانل های دکوراتیو را جدا کرده و دوباره از آن ها استفاده کنند.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این ساندویچ پانل ها وزن سبکی داشته اند که قابلیت حمل و نقل را آسان تر کرده و باعث افزایش امنیت کارگران حین انجام پروژه شده اند. و در نتیجه اجرای ساندویچ پانل نیز به شیوه ای آسان توسط تیم اجرایی صورت می پذیرد. اما همواره به یاد داشته باشید نصب ساندویچ پانل را بر عهده متخصصین آن بسپارید.

ضد ضربه بودن، مقاوم در برابر رطوبت و باد، سازگاری با تمامی شرایط آب و هوا، عایق سرما و گرما، مقاوم در برابر پوسیدگی، عایق صوتی، قابلیت صرفه جویی در انرژی از ویژگی های بارز ساندویچ پانل دکوراتیو است.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل دکوراتیو

کاربرد ساندویچ پانل دکوراتیو

نمای بیرونی ساختمان و جلوه ای که به مخاطب می دهد بخشی از پروژه می باشد که به عنوان آخرین مرحله باید به آن توجه ویژه ای کرد. ساندویچ پانل دکوراتیو به صورت مستقیم و پس از تولید در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا هیچ گونه مواد اضافی با آن ترکیب نمی شود، در نتیجه وزن آن بسیار سبک بوده به همین خاطر به عنوان نمای بیرونی و درونی ساختمان ها، دیوار و پارتیشن ادارات و کانکس ها بیشتر استفاده می شوند.

قیمت ساندویچ پانل دکوراتیو

به طور کلی ساندویچ پانل ها مصالح آماده ای هستند که به محض تولید در کارخانه بدون ترکیب با مواد دیگری می توانید آن را در ساختمان نصب کنید. به همین جهت از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید. کم هزینه بودن آن ها باعث شده تا شرکت های زیادی از این مصالح در ساخت و ساز خود استفاده کنند. قیمت ساندویچ پانل دکوراتیو با توجه به ویژگی هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه تر است.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و انواع ساندویچ پانل های تولید شده توسط شرکت کارن پنل با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل دکوراتیو

ساندویچ پانل دکوراتیو چه نوع پانلی است؟

یکی از راهکار هایی که برای زیبا سازی سازه ها استفاده می کنند، نصب ساندویچ پانل دکوراتیو است. این نوع ساندویچ پنل در زیباسازی سازه ها و نمای ظاهری ساختمان کاربرد دارد.

ساندویچ پانل دکوراتیو چه مزایایی دارد؟

برخی از مزایای آن عبارتند از: زیبایی و تنوع طرح و رنگ
مقاومت بالا
ایمنی و ماندگاری بالا در برابر فشار و عوامل مخرب طبیعی
قابلیت جدا سازی
وزن سبکی
حمل و نقل آسان
ضد ضربه بودن
مقاوم در برابر رطوبت و باد
سازگاری با تمامی شرایط آب و هوت
عایق سرما و گرما
مقاوم در برابر پوسیدگی
عایق صوتی
قابلیت صرفه جویی در انرژی

هزینه ساندویچ پانل های دکوراتیو چقدر است؟

قیمت آن به طرح و رنگ، ضخامت پانلف تعداد و عوامل دیگر بستگی دارد. ولی با توجه به ویژگی هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت ها توسط شرکت کارن پنل با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

ساندویچ پانل دکوراتیو چه کاربرد دارد؟

به دلیل اینکه وزن پایینی دارند به عنوان نمای بیرونی و درونی ساختمان ها، دیوار و پارتیشن ادارات و کانکس ها استفاده می شوند.

2 پاسخ
  1. علیرضا خردمند گفته:

    سلام
    در سیستان و بلوچستان شهرستان زابل هستم ، نمایندگی دارید؟
    پنل دکوراتیو برای داخل ساختمان میخوام ، امکانش هست خودم نصب کنم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.