ساندویچ پانل-ساندویچ پانل سقفی پنج گام

برای پوشش سقف سازه ها از ساندویچ پانل سقفی استفاده می کنند که سبب افزایش مقاومت آن ها می شود. اگر می خواهید سقف سازه مقاومت بالایی داشته باشد بگونه ای که در برابر طوفان و عوامل مخرب طبیعی هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود پیشنهاد می کنیم از ساندویچ پانل سقفی پنج گام استفاده کنید.

ساندویچ پانل سقفی پنج گام از چه موادی ساخته شده است؟

ساختار اصلی ساندویچ پانل سقفی پنج گام همانند دیگر ساندویچ پانل ها در هر یک از انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی بوده و از سه لایه کلی تشکیل شده اند. دو لایه رویه به عنوان پوشش درونی و بیرونی و هم چنین لایه میانی به عنوان عایق در میان آن ها قرار گرفته است که ممکن است از عایق هایی با جنس پلی اورتان (PUR)، یا پلی ایزوسیانات (PIR) و یا پشم سنگ (RW) باشند.

اما تفاوت اصلی در گام های تشکیل دهنده آن هاست. ساندویچ پانل های سقفی برای پوشش سقف و مقاومت بالا در برابر فشار و نیز آب بندی کاربرد دارند. که تمامی آن ها به صورت همپوشانی بر روی سازه قرار می گیرند. در محل اتصال آن ها به یکدیگر دارای گام های ذورنقه ای همراه با زبانه و کام هستند.

در قسمت عرض این مدل دارای پنج گام است که منجر به افزایش مقاومت خمشی آن در برابر ساندویچ پانل سه گام شده است. زمانی که می خواهند آن ها را به هم متصل کنند، پیچ های متصل کننده به اسکلت سازه از روی گام های ساندویچ پانل نصب می شوند که کاملا قابل رویت هستند.

شرکت کارن پنل ارائه دهنده مرغوب ترین انواع ساندویچ پانل تهران می باشد که می توانید سفارشات خود را با خیالی آسوده از عرضه تا اجرای ساندویچ پانل به تیم متخصص کارن بسپارید.

برای اطلاع از انواع محصولات تولیدی کارن پنل با مشاورین ما از طریق شماره تماس ۷۲۴۵۴-۰۲۱ در تماس باشید.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل سقفی پنج گام

عرض ساندویچ پانل سقفی پنج گام چگونه است؟

عرض ساندویچ پانل سقفی پنج گام را اگر با کام و زبانه حساب شود به ۱۰۸ سانتی متر می رسد. اما بعد از هم پوشانی با دیگر پانل ها عرض مفید آن ۱۰۰ سانتی متر است. به هنگام سفارش نیز عرض ۱۰۰ سانتی متر را در نظر می گیرند. از این مدل ساندویچ پانل ها برای طول های بلند بیش از ۱۳ متر استفاده می کنند.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل پنج گام چیست؟

ساندویچ پانل پنج گام دارای تنوع رنگ و طرح های مختلفی است که با توجه به سازه و سلیقه تان می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان آن ها باعث شده تا روند انجام پروژه سریع تر پیش برود، همچنین ایمنی در ساختمان به خوبی رعایت شده است.

ساندویچ پانل سقفی پنج گام مقاومت بالا تری نسبت به ساندویچ پانل های سقفی دیگر دارند در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای پوشش سقف هستند. علاوه بر این آن ها را به راحتی می توان از هم جدا کرد و بعد از تعمیر و بازسازی در صورت سالم بودن از آن ها استفاده کرد. پس استفاده از ساندویچ پانل سقفی پنج گام مقرون به صرفه است.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری می توانید با ما در کارن پنل ارتباط برقرار کنید. برای این منظور می توانید با شماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱ تماس حاصل کنید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل سقفی پنج گام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.