ساندویچ پانل-ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانل ها بعد از نصب نیاز به زیبا سازی بیرونی دارند. چرا که به عنوان یکی از مصالح ساختمانی مهم استفاده می شوند پس باید نسبت به ظاهر آن حساسیت زیادی به خرج داد. اگر دقت کرده باشید از ساندویچ پانل در ساختمان ها و سازه های صنعتی بیشتر استفاده می شود. چون هم دوام بالایی دارد و هم مقاومت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی زیاد است.

پانل پیچ مخفی

تنها تفاوتی که ساندویچ پانل های پیچ مخفی با ساندویچ پانل های معمولی دیده می شود، نوع پیچ های بکار رفته در آن هاست. اگر دقیق تر بررسی کنید متوجه می شوید. که به هنگام نصب ساندویچ پانل های پیچ مخفی از پیچ هایی استفاده کرده اند که از بیرون ساختمان قابل مشاهده نیستند، به همین دلیل به آن ها پیچ مخفی می گویند. و به عنوان یکی از المان های زیباسازی سازه شناخته می شوند.

ساندویچ پانل پیچ مخفی چگونه نصب می شود؟

این نوع ساندویچ پانل ها را به دو صورت عمودی و افقی قابل نصب هستند. البته این نکته فراموش نشود که این مدل تنها برای ساندویچ پانل دیواری است و برای ساندویچ پانل سقفی کاربرد ندارد. برای نصب آن ابتدا یک پانل با پیچ به سازه وصل شده و پانل بعدی به صورت اورلپ بر روی پیچ قرار می گیرد و آن را مخفی می کند.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساختار ساندویچ پانل پیچ مخفی

همانند دیگر ساندویچ پانل تهران از سه لایه تشکیل شده است که لایه میانی آن از فوم عایق بوده که میزان مقاومت و ویژگی هایی منحصربه فرد آن را تعیین می کند. در نظر داشته باشید که بهترین فوم برای ساندویچ پانل پیچ مخفی فوم پلی یورتان است. اما بهترین ورق برای آن ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است مناسب ترین و استاندارد ترین ضخامت برای این ساندویچ پانل ۵ سانتی متر است. تنوع رنگ در این مدل باعث شده تا مشتری انتخاب بیشتری داشته باشد اما طول آن ها از ۲ الی ۱۳ متر ساخته می شود که با توجه به نیاز مشتری مناسب ترین آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

نکته بسیار ظریفی در طراحی ظاهری ساندویچ پانل پیچ مخفی وجود دارد که باید به آن توجه کنید، ظاهر ساندویچ پانل ها به صورت شیار ریز، شیار درشت، بدون شیار و میکروویو است. که با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را امتحان کنید.

کاربرد ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانل پیچ مخفی به دلیل اینکه در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد، کارایی و محبوبیت بیشتری در بین سازندگان پیدا کرده است. اما بیشتر در دیواره سازه های صنعتی، سردخانه ها و معماری ساختمان ها استفاده می شود.

ساندویچ پانل پیچ مخفی به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر گرما و رطوبت و یک عایق مناسب است کاربرد زیادی داشته در عین حال که قیمت مناسب تری هم دارد.

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و هم چنین نحوه نصب و اجرای ساندویچ پانل می توانید با شماره تلفن های شرکت کارن پنل از طریق صفحه تماس با ما د رارتباط باشید.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل پیچ مخفی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.