قیمت سقف عرشه فولادی

امروزه برای اجرای سقف در سازه ها می توان از مصالح گوناگونی بهره برد. از جمله این موارد می توان به ساندویچ پانل سقفی، سقف عرشه فولادی و یا مصالح سنتی اشاره کرد.

شرکت و تیم متخصص کارن پنل به ارائه انواع با کیفیت ترین ساندویچ پانل می پردازد که از ویژگی ها و مزایای به خصوصی برای سازه برخوردار است. اما در این مطلب به بررسی سقف عرشه فولادی و قیمت آن می پردازیم.

برای مطالعه بیشتر در خصوص ساندویچ پانل ها در انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری به صفحات مربوطه مراجعه نمایید و یا با مشاورین کارن از طریق شماره تماس ۷۲۴۵۴-۰۲۱ وقسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

سقف عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی به عنوان یکی از کارآمد ترین نوع سقف ها در دنیای امروزی شناخته می شود که در بخش های مختلفی از آن استفاده می شود. این نوع سقف ها از ترکیب ورق های گالوانیزه فولادی و گل میخ ها تشکیل شده اند. این نوع سقف از کلیه انواع سقف ها متفاوت می باشد و توجه داشته باشید که نصب سقف عرشه فولادی نیز ساده بوده و پس از آرماتور بندی می توان این سقف را اجرا نمود.

توجه داشته باشید که عرشه فولادی ورقی فولادی شیاردار توسط میله ها و تیرهای فولادی تقویت می شوند و در صورتی که تمایل به مقاوم تر ساختن سقف عرشه فولادی داشته باشید می توانید از بتن استفاده کنید. سقف عرشه فولادی هم برای سقف و هم برای کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سقف عرشه فولادی

مشخصات سقف عرشه فولادی

از جمله مشخصات و مزایای سقف عرشه فولادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • – حذف کردن قالب بندی ها
  • – عدم نیاز به تیرهای فرعی
  • – عدم نیاز به میلگرد های کششی
  • – مقاومت بیشتر در برابر زلزله
  • – سرعت بسیار بالا در اجرا، به گونه ای که سرعت آن طبق بررسی ها تا ۱۱ برابر بیشتر از بتن و تیرچه بلوک می باشد.
  • – برای نصب تنها به میخ فولادی نیاز بوده و جوشکاری انجام نخواهد شد.
  • – با نصب سقف عرشه فولادی امکان بتن ریزی همزمان کلیه طبقه ها وجود خواهد داشت.
  • – سقف عرشه فولادی وزن بسیار کمتری داشته و سبب سبک تر شدن اسکلت بندی ها خواهد شد.
  • – میزان قیمت سقف عرشه فولادی نیز مناسب خواهد بود.
  • – عدم امکان آتش سوزی در آنها
  • – نگهداری و حمل آسان
  • – افزایش ایمنی کارگاه

قیمت سقف عرشه فولادی

قیمت سقف عرشه فولادی

قیمت یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر خرید می باشد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. برای قیمت سقف عرشه فولادی نمی توان یک رقم خاص در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر میزان قیمت آن تاثیر خواهند گذاشت. توجه داشته باشید که امروزه شاهد نوسانات بسیاری در بازار هستیم و به همین دلیل ممکن است قیمت سقف عرشه فولادی طی هر روز متفاوت باشد.

در حالت کلی قیمت سقف عرشه فولادی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. چنانچه یک برآورد کلی از میزان هزینه ها داشته باشید پی خواهید برد که روش سقف عرشه فولادی مقرون به صرفه ترین روش خواهد بود.

قیمت سقف عرشه فولادی ارزان

بسیاری به دنبال راه هایی هستند که بتوانند سقف عرشه فولادی را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری کنند. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین دلایل تاثیرگذار بر میزان قیمت سقف عرشه فولادی ضخامت ورقه می باشد. هرچه ضخامت ورقه بالاتر باشد طبیعتا شاهد مقاومت بیشتری نیز در آن خواهیم بود و در نتیجه این نوع ورقه ها در ساختمان های بزرگ استفاده می شوند.

توجه داشته باشید که قیمت ورقه های با ضخامت بالا گرانتر خواهد بود. به هیچ وجه تن به خرید سقف عرشه فولادی با ضخامت کم ندهید چرا که در این صورت حتما مقاومت سقف پایین تر بوده و امکان بروز هرگونه مشکل وجود خواهد داشت.

همچنین بخوانید: قیمت ساندویچ پانل، اجرای ساندویچ پانل

قیمت سقف عرشه فولادی

خرید سقف عرشه فولادی

برای خرید سقف عرشه فولادی راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این راه ها به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش خرید حضوری، مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند. خرید از این مراکز مزایا و معایبی خواهد داشت و می توانید محصول را مورد بررسی فیزیکی قرار داده و سپس خرید خود را انجام دهید اما توجه داشته باشید که این روش دشواری هایی نظیر وقت گیر بودن نیز خواهد داشت.

به همین دلایل جای خود را رفته رفته به مراکز فروش اینترنتی داده است و می توانید به صورت آنلاین انواع اقسام سقف های عرشه فولادی را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین مورد را از میان آنها خریداری نمایید.

در این میان تیم متخصص کارن پنل به ارائه انواع باکیفیت ترین ساندویچ پانل تهران می پردازد. در صورتیکه نیاز به دریافت مشاوره و یا خرید محصولات از سایت کارن پانل  را دارید، قادر خواهید بود با مشاوران کارن از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت سقف عرشه فولادی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.