قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی : ساندویچ پانل ها از تلفیق چند لایه از متریال متفاوت که به صورت همگون و هم اندازه در کنار هم تشکیل می شود و در حیطه اجرای سازه مصارف بسیاری دارد. در دنیای امروزی که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت بالا در فعالیت های متفاوت پیش می روند، استفاده از محصولات ساندویچ پانل بسیار رایج و پرطرفدار شده است. قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی به عوامل مختلفی چون نوسانات بازار، نوع و کیفیت متریال به کار رفته و البته طرح مورد نظر و امکانات لحاظ شده در آن بستگی دارد.

ساندویچ پانل سقفی چه کارایی دارد؟

یکی از انواع ساندویچ پانل نوع ساندویچ پانل سقفی آن است که عموما جهت عایق کاری سقف ها و سقف های شیبدار کاربرد دارند. این سازه مستقیما بر روی آهن یا فولاد سقف سازه ها قرار می گیرد به نحوی که در صورت استفاده از این پانل ها دیگر نیازی به استفاده از مصالح سنتی ندارید.

این پانل‌ها انواع گوناگونی دارند که با توجه به نما و زیبایی بصری هر کدام به دسته‌های مختلفی از جمله پلی کربنات، ورق گالوانیزه، فلاشینگ و… استفاده می‌شود. گفتنی است با توجه به نیاز مشتری قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی متفاوت خواهد بود.

اگر می‌خواهید بدانید که این پانل‌های سقفی چگونه به هم متصل می‌شوند بهتر است در جریان باشید که برای اجرای ساندویچ پانل، آنها در کنار یکدیگر قرار گرفته و در هم فرو می‌روند و وقتی که در کنار یکدیگر می‌نشینند و به خوبی یکدیگر را گرفته و جای خود می‌افتند با پیچ‌های سرمته‌ای آنها را به هم متصل می‌کنند و اندکی هم به این سقف‌ها شیب می‌دهند تا از خطرات باران‌های شدید مصون باشند تا آب بعد از باران به سمت ناودانی هدایت شود. این مسئله بیشتر بیان شد تا بدانید که در قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل سقفی نصب و نحوه اجرا هم اهمیت دارد.

همچنین بخوانید: قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

موارد استفاده از ساندویچ پانل‌ سقفی

برای دانستن قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی ابتدا باید بدانیم که ، ساندویچ پانل در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به کارخانه‌ها، تعمیرگاه‌ها، کارگاره‌ها، کانکس‌های مدیریت بحران، کانکس‌های نگهبانی، سوله‌های دانشگاهی و ورزشی، ساختمان‌های پیش ساخته، ویلا و اتاق‌های داخلی، واحد‌های صنعتی، انبارهای حساس غذایی و در اکثر واحدها صنف صنعتی اشاره کرد که استفاده‌های بسیاری دارد و با توجه به متراژ سالن‌های هر کدام قیمت و هزینه هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری متفاوت است.

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل سقفی

مزیت بسیار خوبی که پانل‌های سقفی که اصطلاحا به آنها ساندویچ پانل گفته می‌شود دارند این است که با توجه به ابعاد و ضخامت‌های موجود آن طرح‌ها و انواع مختلفی از آن را می‌توان یافت که البته با توجه به این دو فاکتور قیمت هر کدام هم متفاوت است؛ در نتیجه یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت ساندویچ پانل فاکتور ضخامت و ابعاد است؛ همچنین در ادامه به معرفی چند فاکتور دیگر پرداخته‌ایم.

-نوع ورق به کار رفته در ساندویچ پانل سقفی

ورق های استفاده شده در پانل ها انواع مختلفی از جمله آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک داشته که از تجهیزات بیرونی پانل محسوب می شوند، مراقبت از ساندویچ پانل و فوم آن در برابر تهدیدهای بیرونی مانند بوران، بارش باران، ضربه وارد کردن و آتش گرفتن است. اما مورد قابل توجه درباره ورق ها این است که ضخامت انواع ورق ها و حتی ایرانی یا خارجی بودن آن ها تاثیر بسیاری زیادی بر روی قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی دارد.

 

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل سقفی

-نوع فوم استفاده شده

کار فوم ها در ساندویچ پانل، عایق کردن محیط نسبت به آن ها در برابر حرارت، رطوبت‌های به وجود آمده و انواع صدا است. فوم ها کاربرد مهمی در کیفیت پانل ها دارند و بسته به نوع و مکان قرارگیری انواع متفاوتی دارند که از جمله ی آن ها می توان به عایق پلی یورتان، پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن و… اشاره کرد. فوم ها مثل ورق ها برحسب ضخامت و نوع کاربرد هر یک از آنها و یا حتی ایرانی و خارجی بودن، قیمت های متفاوتی دارند که می‌توانید استعلام قیمت هر یک را از تیم متخصص کارن پنل از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ درخواست نمایید.

-قیمت ارز و دلار؛ مهمان همیشگی قیمت ساندویچ پانل

در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که نوسانات قیمت دلار و ارز بر روی تقریبا تمامی موارد ساخته شده در ساندویچ پانل دیواری و سقفی تاثیر می گذارد. مصالح ساختمانی به کار رفته در هر پروژه هم نیز از این قضیه مستثنی نیستند همچنین با بالا رفتن قیمت دلار هزینه ی تهیه ی مواد اولیه برای ساخت ساندویچ پانل سقفی و حمل و نقل آن ها به کارخانه جهت تولید محصول و حتی دستمزد کارگران هر کارخانه هم افزایش پیدا می کند که نتیجه امر این است که قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی تغییر می‌کند.

همچنین بخوانید: اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل

تاثیر قیمت ارز و دلار در قیمت ساندویچ پانل

-قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

همانطور که در جریان هستید، علاوه بر موارد فوق، قیمت هر متریال و کالا تحت تاثیر برندسازی و شرکت سازنده آن محصول هم قرار می گیرد. این مورد نه تنها در زمینه سازه های پیش ساخته، بلکه در تمامی موارد ساخت و ساز هم موثر است و مشتریان ساندویچ پانل‌ تهران، برحسب بودجه، محصول خود را انتخاب می کنند. در نتیجه اینکه از چه شرکتی خرید خود را انجام می‌دهید تعرفه هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی متفاوت خواهد بود.

جمع بندی در خصوص هزینه اجرای هر متر مربع ساندویچ پانل

در این مقاله تلاش بر این بود که توضیحی در خصوص ساندویج پانل سقفی و عوامل موثر در قیمت آن به صورت مختصر داده شود. همانطور که اشاره شد، قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی به عوامل زیادی وابسته است و مدام در حال تغییر است بنابراین امکان درج قیمت در سایت‌های این کسب و کارها وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع سازه با پشتیبانی از طریق شماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱ و یا چت واتساپ تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دیواری تحویل روز

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی به عوامل مختلفی چون نوسانات بازار، نوع فوم استفاده شده، نوع و کیفیت متریال به کار رفته و البته طرح مورد نظر و امکانات لحاظ شده در آن بستگی دارد. و اینکه از چه شرکتی خرید خود را انجام می‌دهید تعرفه هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی متفاوت خواهد بود.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی عموما جهت عایق کاری سقف ها و سقف های شیبدار کاربرد دارند.

پانل‌های سقفی چگونه به هم متصل می‌ شوند؟

برای اجرای ساندویچ پانل، آنها در کنار یکدیگر قرار گرفته و در هم فرو می‌روند و وقتی که در کنار یکدیگر می‌نشینند و به خوبی یکدیگر را گرفته و جای خود می‌افتند با پیچ‌های سرمته‌ای آنها را به هم متصل می‌کنند و اندکی هم به این سقف‌ها شیب می‌دهند تا از خطرات باران‌های شدید امن باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.