قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان دارای سه لایه بوده که دو لایه ی خارجی فلزی بوده و لایه ی میانی آن فومی عایق می باشد که از مواد پلیمری ساخته می شود. مواد پلیمری به کار رفته در ساندویچ پانل سقفی، فوم پلی یورتان، پلی استایرن، پشم شیشه و … می باشد که بهترین کیفیت مربوط به فوم پلی یورتان می باشد. زیرا این فوم از لحاظ عایق بودن و طول عمر مفیدی که دارد باعث شده ساندویچ پانل سقفی پلی اورتان دارای مناسب ترین کارایی و کیفیت باشد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به نوع فولاد و فوم به کار رفته در آن متفاوت می باشد. سایت کارن پانل با ارائه ی بهترین ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان آماده پاسخ گویی و تامین ساندویچ پانل سقفی مورد نیاز شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان و دیدن انواع پانل های سقفی به سایت کارن پانل مراجعه نمایید.

ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

ساندویچ پانل سقفی با کیفیت و مقاومت بالایی به منظور ساخت سقف سوله ها، سردخانه ها و … ساخته می شود. قیمت ساندویچ پانل سقفی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی بسیار مقرون به صرفه بوده و به دلیل ویژگی ها و مزایای آن، بسیار پر کاربرد می باشد. فولاد دو لایه خارجی آن از ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم می باشد.

این ورقه ها وارداتی بوده و به کار بردن هر کدام از آن ها در پانل سقفی پلی یورتان روی قیمت پانل سقفی تاثیرگذار می باشد. لایه ی مرکزی و عایق این پانل از پلی یورتان بوده که بسیار سبک و مقاوم می باشد. در فوم پلی یورتان بیشتر خلل و منافذ بسته شده و بهترین عایق حرارتی و برودتی می باشد که در ساندویچ پانل سقفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در مدل های متنوع و با کارکردهای مختلف با کارشناسان ما تماس بگیرید و ساندویچ پانل سقفی پلی پورتان را با بهترین کیفیت و قیمت تحویل بگیرید.

قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان با توجه جنس ورق استفاده شده در لایه های بیرونی، عایق به کار رفته در لایه میانی و مقدار فشردگی و ضخیم بودن عایق متفاوت می باشد. در ساندویچ پانل سقفی کارن پنل از عایق پلی یورتان استفاده می شود که بسیار سبک بوده و عایق بسیار خوبی در مقابل صدا، گرما و سرما می باشد و حرارت و برودت را از خود عبور نمی دهد.

پانل سقفی پلی یورتان بهترین انتخاب برای سیلوها و به خصوص سرد خانه ها می باشد. استفاده از عایق پلی یورتان باعث می شود قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان در مقایسه با دیگر پانل های سقفی مقداری بالاتر باشد. این روزها پانل سقفی پلی یورتان کاربرد بسیار زیادی داشته و از ضخامت های مختلف آن متناسب با نوع کاربردی که دارند استفاده می شود.

کاربردهای ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان بسیار سبک بوده و به آسانی قابل نصب می باشد. برای سقف کانتینرهای حمل و نقل، سیلوها، سردخانه ها، واحدهای امدادی در مواقع بحرانی همچون زلزله، ساختمان های صنعتی و انبارها از این ساندویچ پانل سقفی استفاده می شود که هر کدام از آن به ضخامت مختلفی از پانل سقفی نیاز دارند.

برای سقف سوله هایی که از آن ها به عنوان مرغداری و یا پرورش قارچ استفاده می شود، پنل های سقفی با ضخامت پنج سانتی متر مناسب می باشد. برای سقف سردخانه ها که نیاز به عایقی با مقاومت بالا دارند از ساندویچ پانل سقفی به ضخامت ۱۰ الی ۲۰ سانتی متر استفاده می شود. استفاده از ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان برای سقف سالن های ورزشی و سرپوشیده نیز بسیار رایج می باشد. برای سقف این مکان ها از پانل هایی به ضخامت ۴ الی ۵ سانتی متر استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

مزایای پانل های سقفی پلی یورتان

استفاده از از ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح ساختمانی بسیار مقرون به صرفه می باشد. پانل سقفی پلی یورتان بسیار سبک بوده و نصب و اجرای ساندویچ پانل نیز بسیار سریع و راحت می باشد. این راه اندازی سریع و آسان منجر به صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه ها می شود. پانل سقفی پلی یورتان عایق بسیار خوبی در برابر صدا و رطوبت است. این پنل طول عمر زیادی دارد و در برابر خوردگی مقاوم است. ساندویچ پانل سقفی دارای مقاومت شیمیایی بوده و در مقابل آتش مقاوم است. عایق، برودتی و حرارتی بوده و از نفوذ گرما و سرما جلوگیری می کند. این عایق بودن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها نیز می شود. فوم پلی یورتان به کار رفته در این پنل ها به خوبی به ورق چسبیده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

اطلاع از قیمت پانل سقفی پلی یورتان

قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان با متر مربع تعیین می شود و قیمت تمام شده سفارش شما بستگی به اندازه سقف شما خواهد داشت که چند متر مربع پانل سقفی نیاز دارید. همان طور که قبلا اشاره کردیم انواع مختلف این محصول با توجه به کارکردی که دارند، دارای قیمت های مختلفی می باشند و قیمت سفارش شما با توجه به ضخامت پانل و متراژ آن تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت پانل های سقفی پلی یورتان به سایت ما مراجعه نمایید. برای اطلاع از هزینه نهایی سفارش محصول و نصب و راه اندازی آن با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم و لیست قیمت محصولات را در اختیار شما قرار دهند.

خرید ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

پانل های سقفی دارای انواع مختلفی با ضخامت و مقاومت متفاوت می باشد که شما بعد از تعیین نوع کاربری مورد نظرتان نوع مناسب آن را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن می کنید. مثلا برای سقف سوله ها نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای خرید پانل های خیلی ضخیم ندارید، بلکه با قیمت پایین تری پنل های سقفی با ضخامت کمتر که مناسب کار شما باشد را خریداری می کنید. پانل سقفی پلی یورتان در رنگ های مختلفی تولید می شود و به شما این امکان را می دهد تا رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید. مشاوران و کارشناسان وب سایت کارن پانل به شما در خرید و نصب ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان کمک کرده و پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه خواهند بود.

قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.